Rakkaus on loputonta

Rakkaus ei ole ajan narri vaikka ajan sirppi
niittää poskien ja huulten hehkun,
rakkaus ei muutu hetken eikä viikon mukaan
vaan kestää päiviemme loppuun asti.  -William Shakespearen sonetti 116


Olen hyväksynyt faktan että silminnähtävästi en löydä vielä pitkään aikaan rakkautta ja olen vasta nuori nainen miten löytäisinkään, olen löytänyt rakkautta vaikka en olisi odottanut sen päivän tulevan. Rakkaus löytyy perheestä, tärkeistä ihmisistä, hetkistä, tunteista ja itsestään.

Minulle rakkaus on herätä linnunlauluun ja auringon pilkahdukseen ikkunasta, herään kun vainun tuoreen kahvin jota äitini keittiössä valmistaa rakkaudella minulle ja lopulle perheelle.
Rakkaus on minulle sitä kun pääsen luomaan uusia iloisia hetkiä siskoni kanssa ja nään hänen hymyilevän.
Rakkautta on minun "laumani", rakastan ystäviäni todella ja siitä pääsemme aiheeseen joka minun sisintäni on kalvannut tämä outo tunne että ihmiset eivät ymmärrä rakkauden ja ystävyyden tärkeyttä (ei henkilökohtaisesti) mutta maailmassa tätä tapahtuu paljon enkä voi olla jakamatta mielipidettäni teille. 



Nykynuoret ovat mustasukkaista porukkaa, luulevat hallitsevansa koska meille on aina hoettu "olette tulevaisuus", nuoret ovat myös epävarmoja nykyään (tietenkin riippuu ihmisestä) uskon että kaikissa piilee pieni epävarmuuden hiukkanen. Nuoret yrittävät peittää problemaattisen puolensa esittämällä heltymätöntä ja visaista muille ihmisille. 

Monet nuoret esittävät jopa ystävilleen jotka luulevat että ovat oikeasti hyviä ystäviä. On vaikeaa olla ystäväsuhteessa jossa vain toinen osapuoli tekee työtä kaverisuhteen ylläpitämiseksi. Nuorilla on vaikeita piirteitä mm. mainitsemani mustasukkaisuus, valehtelu ja valheisiinsa uskominen, mustamaalaaminen ja unohtaminen. 
Näistä piirteistä kaikkien pitäisi päästä eroon, sillä näillä luonteenpiirteillä tekee lopulta itselleen yksinäisen ja jätetyn olon koska kukaan ei pysty/halua olla ystävä ihmisen kanssa joka jatkuvasti luo ylimääräistä draamaa ja ongelmia. 

Kirjoitin tämän tekstin koska haluan VAIN selventää ihmisille että heidän pitäisi enemmän ajatella että onko ystävä tosiystävä ja että pysyisi lojaalina ystävälleen loppuun saakka koska todellinen rakkaus on ystävien välillä ja se rakkaus kestää päiviemme loppuun saakka.


Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

kohtalo

Lovely

Kitkerää itkua ja tuskaa