Voita itsesi

Pitkästä aikaa taas kirjoittelemassa..  kesäloma alkoi noin viikko sitten ja olen jo nyt "tylsistynyt" / tekemätön.. Siksi en ole pystynyt edes kovinkaan kirjoittelemaan, on vaikeaa kirjoittaa jos ei tee muuta kun makoilee kotona sängyllä. Kuitenkin ajattelin kirjoittaa tärkeästä asiasta joka itseäni vaivaa pahasti.. ahdistus/ minun sanalla sosiaalisuuspelko... Oon itse todella rohkea useissa tilanteissa, nykyään kuitenkin vanhetessa urheus on alkanut kaikkoamaan, varsinkin sosiaalisissa tilanteissa, mm. työ.. Olen ravintolassa töissä johon menen huomenna itseasiassa 10-17 töihin.. minulla ei kirjaimellisesti ole paskaakaan kokemusta keittiössä olemisesta ja osaan vaan perusjutut, ajatus ahdistaa että joudun menemään sinne, sillä olen ihminen joka ei halua tuottaa pettymystä ja siksi en halua tehdä virheitä.. (osittain perfektionisti) Yritän kovaa ohittaa kyseisen ahdistuksen koska tykkään työstä ja haluan näyttää motivaation työhöni.. toivottavasti selviän ilman mitään isoa kaaosta...
ja vaikka pelkoni on todella kova, päätän vain etten anna sen ottaa valta minussa. Tuntuu kun pelkuri puoli minussa yrittäisi voittaa mieleni, onneksi minun positiivinen ja vahva puoli on paljon suurempi kun pelkuri, joten uskon pärjääväni, päätä sinäkin tälläisissä tilanteissa että pärjäät niin varmasti pärjäätkin. Voita itsesi itseltäsi.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Lovely

kohtalo

avaa silmät