Happy thoughts and beautiful smile

Onni saapuu eläen,
niin minä sen tunnen ja näen.
Ei se saavu etsien,
eikä tule halki metsien.
Vaan se asuu mun elämässä,
jokapäiväisessä tässä.


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

     Kai kaikki tietää että joskus onnellisuus on elämässä, joskus se on piilossa. Kuitenkin onnellisuus on aina läsnä, joten älä joudu epätoivoon, kaikkia saattaa joskus sattua tai surettaa, vaikka niin käy, muista aina ajatella onnellisesti ja positiivisesti koska jos ei niin tee, kokee kaikkien pettäneen ja sillon kipu ei katoa... 
Onneksi kaikkialla on onnea, ei konkreettista onnea, tai ehkä sitäkin, mutta onnen tunnetta ja sen tunteen laukaisijoita. Luonto, vesi, eläimet, ystävät, kauneus, ruoka, värit, hiljaisuus, musiikki... on niin paljon kaikkea mikä onnea tuottaa, pitää vain oppia löytämään se. Oppia koskettamaan tuota tunnetta ja oppia laukaisemaan se tunne kun sitä eniten tarvitsee. 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Minulle onni ja onnellisuus on luontoa, musiikkia, ihmisiä, yksinäisyyttä (välillä), eläimiä, vettä, metsää, urheilua, ruokaa... Onnellisuus siis on kaikilla eri, minulle nämä asiat laukaisee onnellisuutta ja niiden kautta minä olen oppinut hallitsemaan itseäni ja tunteitani. Opi tuntemaan tunteesi ja opi hallitsemaan niitä, sillon elämä helpottuu ja tunnet hyvää. 

 

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Lovely

kohtalo

avaa silmät